På tide å bytte til Smartout!

Alle moduler på én plass

Opplæring med KI

Enkel inn- og utstempling

Oversiktlige rutinelister

De aller fleste bedrifter bruker i dag minst 3 forskjellige systemer i sin daglige drift, der opplæringen er splittet fra daglige rutiner og HMS, og kommunikasjonen skjer i en haug med forskjellige apper.

Disse systemene snakker ikke sammen, og mye tid blir derfor brukt på å rette opp i misforståelser, ekstra opplæring og oppfølging av ting som ikke blir gjort. Det fører til at du får lite tid til det du egentlig skal, og bidrar til et mer stressende miljø i bedriften.

I Smartout samler vi de funksjonene bedriften din trenger, og gir deg et skreddersydd system for god drift. Her får du samlet kommunikasjonen i bedriften, opplæringen, rutinelistene, avviks-rapporteringen, vaktlistene med lønnskjøring og lagerhåndtering. Nysgjerrig på hvordan det fungerer i praksis? Sjekk ut Wrightegaarden sin opplevelse med Smartout under!

Wrightegaarden viser vei

Wrightegaarden er en av Norges meste kjente konsertscener, og har et stort antall sesongarbeidere under den hektiske sommersesongen. Dette betyr at masse tid og penger blir investert i opplæring av nye ansatte hvert år, og stille store krav til gode systemer som støtter dette. I 2024 byttet Wrightegaarden for fullt til Smartout i sin daglige drift, etter en periode med overlapping av systemer.

Hva ble resultatet av byttet? Jo, Smartout viste seg å gjøre de ansatte mer effektive, og de utførte arbeidet sitt med større kvalitet. De fant viktig informasjon enklere, som førte til større trygghet blant de ansatte. Selve opplæringen av sesongarbeidere gikk raskere, og antall misforståelser gikk ned når kommunikasjonen ble samlet på en plass.

Effekten av Smartout var faktisk så tydelig at Wrightegaarden kunne se det på bunnlinjen. Lønnskostnadene falt med 22%, i andel av omsetningen, og systemkostnadene falt 52% årlig når de byttet fra Planday og Stockify til Smartout. De har altså vokst som bedrift uten en tilsvarende økning i lønnskostnader!

Jørn beskriver suksessen slik: "Smartout er det eneste systemet som faktisk dekker alle våre behov."

Book din demo

Fordeler

Samler driften i en app

Alle funksjoner du trenger på én plass.

Øker kvaliteten og produktiviteten

Integrert opplæring og enkel oppfølging skaper trygghet for de ansatte.

Frigir tid for deg

Bruk mindre tid på misforståelser - Mer tid på det som er viktig for deg.

Prøv gratis i 30 dager

Våre kunder sier

- Jeg har hatt gleden av å bruke Smartout i noen år og jeg er svært fornøyd med dens funksjonalitet og brukervennlighet. Smartout har bidratt til å effektivisere mange av våre HR og driftsrelaterte prosesser, spesielt innen vaktplanlegging og lagerhåndtering. Jeg kan varmt anbefale denne løsningen til alle som ønsker å forbedre driften i sin virksomhet!

Zaneta Izabela Kowalczuk

Servitør / Strøm Mat & Bar

- Smartout skiller seg ut som en alt-i-ett løsning som faktisk fungerer. Med alt samlet på én plass er det mye lettere å ha oversikt i en hektisk hverdag.  

Erik Olstad

Erik Olstad

Daglig leder / Optima Bad

Slik kommer du i gang

  • Steg 1

    Book en gratis demo med Smartout der vi viser deg systemet i praksis, og hvor enkelt det er å bytte til oss.

  • Steg 2

    Vi lager en plan for hvordan vi kan onboarde alle ansatte i Smartout, og hvordan vi får til en sømløs overgang til nytt system fra ditt gamle. 

  • Steg 3

    Vi gjennomfører opplæring av systemet, og følger opp at det fungerer i praksis i oppstartsperioden!

Dette får du

check
Opplæring - Integrert opplæring, quiz og kurs med AI-funksjoner
check
Oppgaver - Rutinelister og roller gjør oppgavefordeling enkelt
check
Vaktlister - Månedsplanlegging og lønnskjøring
check
Lagerhåndtering - Gjør varetelling og bestillinger i appen
check
Kommunikasjon - Chat enkelt mellom ledere, ansatte og avdelinger
check
Avvikshåndtering - Tilgjengelig avviksregistrering og internkontroller

Klar for å starte?

Book din demo nå